جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

جایی به اسم وبلاگ

کدام پل ،در کجای جهان ،شکسته است...؟!که هیچ کس به خانه اش نمیرسد ؟!!

یاد خاطرات بدبختیا به خیر ...!

به نام تو که هرچه هست از تو هست ولاغیر ....

امروزهم مثل یه روز از همه روزهای عادیه من گذشت ....!

گفتم یه روز عادی یاد اون روزای دربدریم افتادم که روزهای عادیم شده بود فقط غم و غم وغم و........

خیلی روزای بدی بودن ولی دوستشون داشتم چون میدونستم که "ان مع العسر یسرا"! .. واقعا که صدق الله داره به مولا....

آخه میدونی خودمم میگفتم هیچ وقت از این بدبختی بیرون نمیام آخه بد جور گرفتار شده بودم.... گرفتار همه چیز نه یکی نه دوتا ......... میدونی خیلی سخته که همه بدبختیا یهو سرت خراب بشه ... خیلی دردناکه ... خدا کنه هیچ وقت هیچکس بهش دچار نشه..... 

ولی الآن میبینم کلا تموم شد ...!

خیلی جالبه نه؟؟ .... توی اون روزا آرزوی این روزایی که الآن توشم رو میکشیدم و الآن دارم غصه اون روزای از دست رفته ام رو میخورم چون میتونست خیلی بهتر از اونی که گذشت بگذره ... 

ولی به قول دوستم فقط خدا رو شکر که گذشت و فقط خاطرهاش موند...

داشتم نوشتهای اون روزهام رو میخوندم به این نوشته رسیدم ...

یادمه وقتی اینو مینوشتم واقعا داغون بودم از همه چی ... :

آخ دلم!

......

اینجا دل برای کسی ارزش نداره

اینجا آدما زندگی نمیکنن

اینجا اگه یه بچه زیاد گریه کنه خفش میکنن

اینجا اگه زیاد به کسی محبت کنی فکر میکنه تو از یه سگ واسش کمتری!

اینجا اگه یکی رو خیلی دوست داشته باشی اون بیشترین تنفرو از تو داره

این جا اگه بخوای به همه کمک کنی میگن طفلی دیونس

این جا عشق گناهه

این جا اگه زیادی عاشق بشی میکشنت

آره کشته میشی ...

مثل نیما که مرد...!

آره 2و3 روز پیش شاید هم 4 روز پیش بود که کشته شدم!

به قول حافظ به دست شاهد عهد شبابم از بالای برج آرزو هایی که واسه خودم و خودش ساخته بودم

و از خوشحالی با او بودن مست بودم

انداختم پایین و خودش پرید و رفت!

به همین راحتی

وقتی داشت با دستاش منو مینداخت پایین برگشتم ازش بپرسم..

چرا آخه؟

من که تو رو بیشتر از خودم میخواستم..!

آخه تو که همه کس واسه من بودی ..!

تو که میدونی من بی تو یعنی حسرت!

تو که میدونی میمیرم..!

تو که میدونی من تو رو هر روز میخوام ... حتی نه یک روز در میون!

تو که میدونی واسه سقف سکوتم صدای لب هاتو میخوام...!

میخواستم ازش بپرسم چی میخوای؟

صدای التماسمو؟!

شکستن غرورمو؟!

باشه میگم با التماس هر روز ..

نه یک روز در میون واسه همیشه پیشم بمون!

آخه گل یخ اگه بی هم زبون نبود به خدا یخ نمیزد..!

ولی قبل از اینکه بخوام بپرسم جوابمو داد...!

گفت نمیتونه تحملم کنه

گفت خسته شده از من

گفت نمیتونه مثل من باشه

گفت نمیتونه بمونه

گفت ......

آخ که چه قدر میخوام داد بزنم!

اون قد داد بزنم که حنجره از گلوم بیا بیرون

دیگه رفتو منو کشت!

توی مرام هممون آدم کشی مثل یه تفریحه..!

یه روز من یکی رو میکشم فردا یکی میاد منو میکشه تا نظم طبیعت به هم نخوره!

اونی که میگه من عاشق نمیشم دروغ میگه

اینو وقتی میفهمه که میمیره!

مثل من که مردم!

....

میدونین همیشه دوست داشتم همون اندازه ای که من به دیگران محبت میکنم محبت ببینم ازشون

ولی نمیدونم چرا همیشه یادم میره اینجا محبتو بهت میفروشن..

به قیمت های مختلف!

به قیمت ماشینت ... یا موبایلت ... یا خوشکلیت ... یا پولت ..!

وای به حال اونی که فقیره ...

وای به حال اونی فقیر باشه و عاشق بشه ...

البته همه کشته میشن ولی اگه دارا باشن به معشوق میرسن بعد میمیرن

آخ ...

دلم میسوزه واسه اون فقیری که نرسیده میمیره ..

با حسرت کفنش میکنن و توی قبر بیکسی دفن!

اینجاست که نیما! میگه:

آی آدمها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید!

یک نفر در آب دارد میسپارد جان...

....

به قول داریوش : کسی خشکیده خون من رو دستاش که حتی یک نفس از من جدا نیست!

 

نیما

 

یا علی

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
زینب جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.farzad-zeinab.blogfa.com

سلام .......

با دستنوشته تون موافقم .......

ببخشید اگه ممکنه من رو با نام هرجا سخن از بهترینهاست نام فرزاد حسنی می درخشد لینک کنید

بعد بیاید بهم بگید تا با چه نامی لینکتون کنم ؟

عاشق دل تنها جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.asheghe-del-tanha.blogfa.com/

سلام نیما جان .
ممنونم از این که خبرم کردی .
گفتم زود بیام بگم که منم اومدم و اول بشم .
حالا میرم که پستت رو بخونم .
شاد باشی و عاشق .

نیلوفر جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.salam1370.blogfa.com

سلام نیما جان دوست عزیز وبت قشنگه بهم سر بزن
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

از اینجا تا...(دوقلوها) سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.vorojakam.blogfa.com

سلام نیما جون
خوبی آقا
خوش به حالت که وبی داری و حداقل برای خودت درد دل می کنی. این خوبه که می نویسی.
من تازه با وبت آشنا شدم و از اول تا آخر آخرش خوندم - یه جورایی منم مثل شما هستم اما از اول بهمن یه تصمیمی گرفتم.
به خودم گفتم دیگه غصه هیچ کس- هیچ چیز - و.... رو اصلا نخورم.
من یه دخترم و از اینکه یه دختر اینقدر راحت اذیتت کرده متاسفم - ما آدما همیشه همین طوری هستیم اصلا چوش زمونه رو نخور.
مگه چند ساله ای
به من سر بزن
خوشحال می شم

عاشق دل تنها چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.asheghe-del-tanha.blogfa.com/

................ ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ..........................امیر و ؟؟؟..........................٭ §٭
........... ٭ §٭ ...............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ...........................................................٭ §٭
............... ٭ §٭ www.asheghe-del-tanha.blogfa.com ٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
سلام عزیزم.................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
من اپدیت کردم................ ٭ §٭ .........٭ §٭
خوشحال میشم یه سر بزنی.. ٭ §٭..٭ §٭
و نظرت رو بگی ،منتظرتم ...........٭ §٭

از اینجا تا... (هداو هما) جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.vorojakam.blogfa.com

سلام
خوبی؟ ایشا الله که باشی
پسر قرار نشد که اینقدر ناراحت باشییییییییییییییییا
تا وقتی نتونی آپ شادی داشته باشی دیگه آپ نکن
این باشه جریمت
بابا زندگی زندگی زندگی
خودتم اینو قبول داری پس یک یا علی کافیه
پاشو - دیگه بسه
یا علی
آپ کردیم و منتظرتیم

نگار جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.aytak-mahak.blogfa.com

سلام نیما جان

ببخش که دیر اومدم



منم آپم
منتظرتم

از اینجا تا... (هدا و هما) شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.vorojakam.blogfa.com

سلام
خوبین؟
سلامتین
چیه دعوا داریننننننننن
خب منم (هدا)- من آماده به جنگم.
راستی نگفتین چند ساله این

ندا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.contemporary.blogfa.com

سلام....
خیلی قشنگ بود.فکر می کنم حرف خیلی از ماهاست.
با اینکه واسه اولین باره که میام بهتون سر میزنم اما خوشم اومد.


موفق باشید و شاد.


خداحافظ ...


بازم ممنون از اینکه سر زدید

نسثرن یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

خیلییییییییییی خیلییییییییی
نمیدونم بهت چی بگم
میدونسم واست قریبم ولی نه تا این حد
بد دلمو شکسی خیلی بد

سپیده (من عاشق نمیشم) یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.man-ashegh-nemisham.blogfa.com

سلام
خوبی آقا نیما
خوش میگذره
خوشحالم که به روزهای خوب برگشتی
دیگه به گذشته فکر نکن
متنات رو بخون و از کنارشون بگذر
فکر کن داری متنهای کس دیگه ای رو میخونی

زیبا نوشته بودی
ممنون که معرفت به خرج دادی و بهم سر زدی

موفق باشی
آرزومند آرزوهای سبزت

از اینجا تا ...(هدا و هما) چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.vorojakam.blogfa.com

سلام
خوبی
سلامتی
برای آخرین بار
بیا پیش ما
خوشحالمون کن
یا حق
منتظرت هستم

عاشق دل تنها جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.asheghe-del-tanha.blogfa.com/

درتنها ترین تنهاییم تنها کسم تنهای تنهایم گذاشت ، ای خدا خواهشی دارم به { حق تنهاییت } آره به حق تنهایت ، درتنها ترین تنهاییش تنهای تنهایش ( نذار ) .

*•. .•* *HaPpY VaLeNtInE
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.

_./\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•.¸.•¤•.
*•. .•* * HappY VaLeNtInE.*
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•..,.•¤**

_./\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..
*•. .•* *HaPpY VaLeNtInE!
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.
Never 4get you…

سلام دوست خوبم .
دیروز اعزای عمومی اعلام شد .
نگران نباشید این اعزا فقط برای کسانی است که . . .
بقیه اش رو خودت بیا بخون چون ((((( اپ کردم ))))) .
و از صمیم قلب ولنتاین رو به تو عشقت تبریک میگم .
امیدوارم که همیشه شاد باشین و عاشق و هیچ وقت غم عشق نبینی .
بی صبرانه منتظر حضورت پر مهرت هستم .

عمری با غم عشقت نشستم
به تو پیوستم واز خود گسستم
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود
تو را دیدم ، پرستیدم ، شکستم

.... سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ

دلم یه آپ جدید میخواد نیمااااااا

از اینحا تا...(هدا و هما) چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.vorojakam.blogfa.com

سلام
خوبی نیما
مرسی اومدی پیشمون
بخاطرت اومدیم تا دیگه نریم

دوست داشتی بیا
حتما بیا
خوشحال می شم
سر بزن آپ کردم

دکتر مجتبی کرباسچی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
خدا را شکر که مفید افتاد
من هم لینک موافقم
لذا شما را لینک کردم

زینب پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.farzad-zeinab.blogfa.com

’\:’\’\::|::/’::/’
....’\’\::’\:|:/’:/’/’....___,•’`¯`’•,
.....’\’\’\|/’/’/’......../..........._/
.......’\’\|/’/’...,.~~/=====_/
........[||||].....(_________)
..........||.....,•’`.._....._....`’•,
..........||.../...... (o)(o)` ......\
..........||...|............ ...........I
..........||...\.......\____/......./
..........||.....’•,_............._,•’
.........,||….,~•¯¯\\\\(@)//__
.....,•’`.||.............////\\......`’•,
.....’,...||.............////O\\........\
..,•’`...,||•’`¯`’•,...////.....\\..….\
..’,_______,•’..///...O...../.....|
.......,|.||.........................\..….|
....../..||.............O.................I
/’¯¯`’•,_||............................./
_.’•.___.~...’`.......,’•._,.•’•,_..•’
.....’•.__,.•’•.,_.,.•’...............

من وبلاگم رو با یه آپ گردگیری کردم

زود بیا که منتظرم!

نازنین دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.omide-man.blogfa.com

سلام مهربون زیبا

اومدم واسه امشب 2 شنبه دعوتت کنم

جشن تولد یه دونه کل سرخم

حتما بیا مهربون خوشحالم میکنی

راستی تبریک به سلیقه ی زیبات

خدارو فراموش نکن

یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد